La Mall

Jumătatea mea (mai bună) m-a târât ieri la Cluj, la o vizită în Mall. Concluzia privind cumpărăturile în România nu mi s-a schimbat odată cu această vizită în lumea reducerilor. Trebuie să ai mulţi bani şi să nu îţi pese de ei ca să îţi cumperi lucruri (chiar şi reduse) de la multe din firmele prezente acolo. Ori trebuie să fii foarte snob şi să preferi să ai pe tine o anume marcă de haine, dar să nu îţi păteşti taxele luna asta. Că altfel nu văd de ce să dai bani pe lucruri pe care le găseşti mult mai ieftin în alte părţi. În zona de nord, având în vedere că Debrecen este la o aruncătură de băţ, iar Budapesta la două (sau la o aruncătură mai sănătoasă) chiar nu are rost să dai de două ori mai mulţi bani pe aceleaşi produse.
În rest, reprezentante ale curentului piţi şi reprezentanţi ai curentelor coca si emo, dar şi oameni normali, ieşiţi la o promenadă. Cumpărături destul de multe, oameni cu sacoşe multe (nu ştiu din care din cele două categorii făceau parte)şi un film bun văzut. Măcar cu atât m-am ales.

6 comentarii:

  1. Anonim spunea...

    Stau la 5 minute de mers pe jos de renumitul "Mall Vitan" si spun cu mândrie ca n-am mai călcat printr-o constructie de genul asta de aproape 3 ani :P  

  2. PAPICHULLOOO spunea...

    Si acum ce sa fac, daca imi cumpar haine de la mall, inseamna ca sunt coca sau emo?? Sa imi cumpar haine din Carrefour sau Auchan daor ca sa nu imi cumpar de la mall, doar ca sa fie niste frustrati fericiti?. WTF. Imi cumpar haine doar din mall-uri si nu ma simt nici coca nici emo. Din contra.  

  3. Un om...normal spunea...

    Dacă prin ”să fie niște frustrați fericiți” te refereai la mine, nu mă face nici mai fericit, nici mai nefericit faptul că cineva își cumpără haine din mall. Pe lângă coca și emo spuneam că există și oameni obișnuiți. Tu te încadrezi în categoria asta. Nu avea rost să te simți jignit, nu asta intenționam.  

  4. miki spunea...

    aaah, trebuie sa vii la mallurile din bucuresti sa vezi adevaratele piti. sunt mai adevarate ca adevarata mama omida! :))

    mallul e o chestie de femei, nu incerca sa intelegi ;)  

  5. PAPICHULLOOO spunea...

    Salut, nu, nu ma refeream la tine, ci la ideea asta ca, daca iti cumperi haine din mall esti un fel de coca sau emo. Din pacate pentru mine nu este foarte usor sa ajung in Ungaria ( distanta ) din acest motiv, solutia ramene mallul. O seara placuta.  

  6. Anonim spunea...

    incearca new yorker si oviesse! iar ca sport gasesti destul de accesibil la hervis si intersport! :)  


 

Copyright Blogger Templates modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.