Aventura urbană

Aflând eu că statul dă bani (returnează o parte a taxei de primă înmatriculare), fiind într-o pasă bună, am decis să văd cât pot primi înapoi pentru maşina mea, înmatriculată anul trecut. După cum îi spuneam şi lui Andrei, nu am faţă de maşină nouă, aşa că m-am mulţumit cu una second, pentru care statul m-a jecmănit destul de bine.

Oricum, după enervările de la RAR, am reuşit în cele din urmă să îmi obţin documentul, după care mă duc la Administraţia financiară, unde mă întâmpină un portar/gardian cu atitudinea I am the law here şi că intru doar dacă vrea el, deşi era o instituţie publică. După ce mă interoghează că unde mă duc, de ce mă duc şi cu cine vreau (timp în care pe lângă mine intrau zeci de oameni), îmi dă drumul, spunând du-te unde ai de mers. Mormăi eu că nu ne-am tras de chiloţi azi dimineaţă şi că poate vorbim frumos cu contribuabilul (ăla se uită şi probabil că nu înţelege cuvinte mai lungi de trei silabe) şi mă duc la informaţii. Acolo îmi spune o tanti actele encesare, adăugând că îmi trebuie actul original de la înmatricularea maşinii în Germania. Alerg la înmatriculări şi le spun ce îmi trebuie, iar ăia se uită la mine, zâmbesc superior şi îmi spun că nu se dă originalul, nici măcar pentru confruntare. Mă duc înapoi şi aceeaşi tanti îmi spune că îmi trebuie originalul. Mă duc din nou la înmatriculări şi din nou îmi spune organul, iritat oarecum şi enervat, că nu mi-l dă. Îi spun că nu am timp să mă plimbîntre două instituţii ale statului şi că unul din cei doi nu ştie ce vorbeşte. Se uită ăla la mine şi îmi răspunde nu trebuie să vorbiţi aşa (după ce înainte ne tutuiam), vorbim civilizat.

Până la urmă se pare că tanti de la informaţii nu ştia ce vorbeşte (că doar de aceea era pusă la informaţii, să încurce lumea), dar când i-am spus că nu are dreptate m-a întrebat De ce aţi mai venit să întrebaţi dacă ştiaţi ce vreţi?

2 comentarii:

  1. Anonim spunea...

    Mai bine te lipseai de banii aia, ca la cat dai pe benzina intre cele doua institutii şi cu câţi ghiolbani ai de a face, cred că ai fi fost mai câştigat  

  2. Un om...normal spunea...

    Mi-a trecut prin minte la un moment dat şi posibilitatea asta, dar până la urmă am scos-o la capăt :)  


 

Copyright Blogger Templates modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.