Parcare

Asta am găsit azi sub ştergător. Iniţial am crezut că e o amendă.

 

9 comentarii:

  1. Anonim spunea...

    e clar, ala e locul lui, mostenit din generatie in generatie.  

  2. Dan Terteci spunea...

    Nasol moment, eu intran in tahicardie! :))  

  3. Anonim spunea...

    marea majoritate a soferilor ce locuiesc la bloc stiu cum e sa te certi cu toti vecinii pentru locul de parcare. Si eu am avut conflicte cu unii "proprietari" de spatii publice :)  

  4. Un om...normal spunea...

    Da, bastylica, i-am pregătit un comentariu în care îl întreb dacă plăteşte pentru locul ăla :)
    @Maddy - moştenire clădită probabil pe bileţele din astea.  

  5. Anonim spunea...

    Ce draguuuttt... de obicei in cazuri d-astea se lipesc bilete de usa de la intrare cu "Cauta-ti alta nevasta"  

  6. Anonim spunea...

    Ei, e scris pe o hartie de impachetat... eu am lasat un bilet pe o coala A4 si i-am dat forma unei notificari catre o institutie publica :)) "In atentia Bh....Stimate d-le...te rog sa ai bunul simt de a nu-mi mai bloca garajul... cu deosebit respect, va multumesc anticipat..." - ceva de genul asta i-am scris....  

  7. Anonim spunea...

    ma mir ca nu bagat in incheiere clasicul "pericol de pene"! :))  

  8. Un om...normal spunea...

    Era prima dată, poate că a doua oară o să bage și chestia cu ”pericol de pană”.
    Diana, ești stilată :)  

  9. Anonim spunea...

    Ms ;)  


 

Copyright Blogger Templates modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.