Publicitate

La intervale regulate, imi gasesc cutia postala de acasa sufocata cu pliante inepte si cu oferte cretine de la Real, Metro, Kaufland si alte magazine de genul asta, plus oferte de conectare la net, reduceri la pantofi si alte prostii.
Am incercat sa fiu civilizat, sa le scot si sa le arunc. Nu a mers. Apareau alte si alte oferte. Apoi am facut un sticker (pe modelul vazut in Franta acum cativa ani, pe o cutie postala: Pas de pub, s'il vous plait)pe care am scris ca nu doresc publicitate in cutia postala. Se pare ca nici apelul la bunul simt nu a functionat, ci doar mistocareala vecinilor.
Ieri, cand mi-am gasit revista de la Real in cutia postala, am explodat. Am dat telefon la un numar de pe revista si am spus ca nu doresc sa primesc materiale publicitare de la ei. Ei mi-au spus ca nu e treaba noastra, ci a celor care le distribuie. Noi avem contract cu o firma care face distributia. Le-am spus sa transmita mai departe firmei doleanta mea. Mi-au spus ca o vor face, dar nu garanteaza pentru ei. Si eu ce dracu' fac, cui ma adresez daca intr-adevar nu vreau publicitate in posta?

4 comentarii:

  1. miki spunea...

    :)) neinspirata traducere si adaptare! aia din franta era aproape prietenoasa si haioasa. incearca si tu un "fara pliante, va rog!". nu ca te-ar ajuta cu ceva, ca nu stau aia sa faca lectura pe casuta ta postala.

    iar solutia e sa inrebi care e firma distribuitoare si sa suni la ei. pentru fiecare pliant, cate un telefon. daca e razboi al enrvilor, razboi al nervilor sa fie!!  

  2. Anonim spunea...

    da, da el telefoane si ce castiga? nota de telefonie marita.
    si pe mine ma enerveaza reclamele, dar mai mult ma enerveaza vecinul de la ap. 12 la care ii bag in cutie toate reclamele mele.  

  3. Un om...normal spunea...

    @m: pai ceva in genul asta era, cu "va rog" si chiar un "multumesc" la sfarsit. Nu merge!
    @thcgirl77(maddy): cred ca si eu trebuie sa imi aleg un vecin-victima. Ce ziceti, domnu Ciobancan? :)) ha, ha, ha (era un ras malefic de fapt).  

  4. miki spunea...

    atunci resemnarea. uite, du hartia la reciclat! astfel faci si o fapta buna pe care fara ei nu ai putea sa o faci!  


 

Copyright Blogger Templates modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.