Alien Vs Predator - Requiem

Daca tot am fost la Mall in Oradea, nu puteam sa ratez experienta unui film cu efecte speciale vazut cu surround adevarat si dat tare de tot. Acasa merge 5.1, nu-i vorba, dar am vecini care nu apreciaza efectele speciale din Alien vs Predato (partea 1), Star Wars (toate partile) sau alte filme de acest fel.
Desi scria clar Nerecomandat persoanelor sub 15 ani, majoritatea publicului era formata dein elevi de gimnaziu iesiti de la scoala. Mobilele in functiune in sala, soapte, vorbe si bataie cu popcorn. I-am linistit pe copiluti, dar numai pentru scurt timp, asa ca a fost nevoie sa chemam un angajat de la Multiplex. Care a scos un copil afara din sala. Apoi s-au linistit toti.
Filmul ca atare este prost, actiunea este mult sub cea din prima parte. Avand in vedere ca ingredientele asteptate de la un astfel de film sunt sange, violenta multa si nejustificata, precum si multe arme si smecherii tehnologice din viitor, am fost dezamagit. Cam diluat scenariul, factorul uman este mult prea mult prezent intre cele doua personaje. Daca totusi merita filmul vazut pentru ceva, sunt efectele sonore.






Powered by ScribeFire.

1 comentarii:

  1. Anonim spunea...

    făniţă wrote:

    sau nu merită filmul. :)

    mie mi-a plăcut. nu e un film care te pune să gândeşti prea mult. poţi să stai liniştit şi să te relaxezi după o zi grea vizionându-l.  


 

Copyright Blogger Templates modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.