Spatiul comun

zugrav

Va ziceam de sedintele de scara ca fiind preferatele mele. Una din hotararile mari ale sedintei descrise anterior a fost zugravitul spatiului comun, adica a scarii. Nu toti vecinii au fost de acord, cel de care va spuneam ca se muta in Spania ne-a dat din nou cu flit, dar nu despre asta e vorba acum.
Vreau sa va spun ca prezenta (de azi) a zugravilor pe scara ma bucura. Constat cat sunt de rupt de realitate. Spre exemplu, am auzit pe cateva telefoane (ca e usa deschisa, isi iau curent de la mine) cel putin 4 manele de care nu stiam nimic. Oh, the horror! Numai bunul simt (faptul ca nu ii cunosteam) m-a oprit sa ma duc sa ii rog frumos sa imi dea si mie melodiile. Ce Regii manelelor, Categoria Grea ori alte ciurucuri din astea? Erau manele noi noute, unul chiar se lauda ca a primit ieri melodia si ca a trebuit sa faca cinste cu o bere pentru un CD cu noutati din domeniu.
Un alt loc in care cultura mea generala sufera este ELODIA. Mi-e rusine sa recunosc, dar oamenii imi dadeau lectii in domeniul asta. Se pare ca cele mai noi ipoteze sunt urmatoarele:
1. Elodia a spalat banii unor angajati ai SPP din Afghanistan, stia prea multe si a fost redusa la tacere
2. Elodia e bine-mersi, traieste pe undeva prin Dubai, a disparut la momentul oportun, pentru ca se pare ca angajatii SPP cu care se iubea au avertizat-o ca se pune ceva la cale impotriva ei.
SPP-ul este o constanta in ambele ipoteze, iar oamenii erau convinsi ca scandalul din cazul ei se datoreaza guvernului, care a pus in scena chestia de la OTV pentru a abate atentia de la o eventuala pista reala.
Cam atat deocamdata, baietii sunt in pauza, dar revin imediat. Si daca mai aud ceva interesant, mai zic. Nu de alta, dar ma simt mic si neinsemnat fata de ei...

0 comentarii:


 

Copyright Blogger Templates modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.