Ordonat

Am din cand in cand (tot mai des in ultima vreme, e ceva ingrijorator) ganduri de a deveni ordonat. Si incep de obicei cu ceea ce am in mana. Ia sa gasesc un loc pentru...DVD-urile astea. Si le pun intr-un loc, de obicei bine dosit, cu gandul ca aici vor sta bine si ca o sa le iau cand am nevoie. Nimeni nu va umbla cu ele.
Probabil ca nimeni nu umbla cu ele, dar nici eu nu mai umblu, pentru ca se intampla de cele mai multe ori sa uit unde le-am pus si sa nu le mai gasesc. Si atunci, din nou, imi promit ca voi fi ordonat si ca lucrurile de care am nevoie le voi pune la loc bun...
Mi se intampla de obicei cu DVD-urile, incarcatorul de la telefon, stick-ul si alte chestii din astea indispensabile.

3 comentarii:

  1. miki spunea...

    om precaut! apreciem asemenea iesiri, desi cred ca e semn de batranete. eu zic sa le lasi in dezordine! de ce nu intelege lumea ca dezoprdine e un fel de altfel de ordine?!?!  

  2. Anonim spunea...

    ce ciudat :D . Si eu patesc la fel cu cd-urile si dvd-urile. E o dezordine la mine in sertar. Si tot imi propun in fiecare zi sa devin orodnat dar nu reusesc :(  

  3. Un om...normal spunea...

    @m: eu incerc tutror sa le explic faptul ca lucrurile sunt intr-o "ordine browniana", dar nu ma intelege nimeni :))
    @sorenson: Si sertarele mele sunt vraiste, dar nu ma apuc de ele ca apoi stiu ca nu mai gasesc nimic :)  


 

Copyright Blogger Templates modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.