DHL sucks

Tocmai am terminat de vorbit la telefon cu un reprezentant al companiei DHL, pentru a rectifica urmatoarea situatie:
Am trimis acum 6 zile un pachet cu documente in Chisinau, Republica Moldova. Aici, aproape. Ziceau ca ajungein maxim 3 zile. Am fost sunati azi sa ne comunice ca pachetul va ajunge maine, pentru ca, din greseala, a ajuns in AMSTERDAM!! Amsterdam?? WTF?
Se pare ca, dupa cum au zis ei, codurile (de tara, de localitate, nu stiu exact), seamana, si ca eroaresa s-a produs la centrul de sortare DHL. Acum: Chisinau - Amsterdam, se cam vede asemanarea, nu? Chiar daca e codula semanator, numele oraselor nu prea saeamana. Sau sunt eu prea prost si nu imi dau seama?
Oricum, le-am spus ca le cerem banii inapoi. Nu se poate, zic ei, ca v-am facut serviciul pentru care ati platit.

0 comentarii:


 

Copyright Blogger Templates modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.