Horoscop sau Meteo?




In ultima vreme nu mai stiu ce sa cred. Cand apare Netty Sandu cu Horoscopul, ma uit la manusile ei si ma intreb: oare stie ea ce stie si trebuie sa imi iau si eu manusi si caciula? Ca in rubrica Meteo deja nu mai pot sa ma incred, acolo apare Busuioc cu problemele lui. Si nu prea e meteo.
Mai este o varianta, dar nu sunt foarte sigur: e posibil ca in studiourile PROTV sa fie foarte frig, iar Netty sa se imbrace gros de nevoie, pe cand ceilalti prezentatori trebuie sa dardaie?

2 comentarii:

  1. miki spunea...

    hai ma... nu fi rautacios. are si ea o varsta! nu e frumos sa razi de oameni in etate!

    si daca in studio ar fi frig, dupa primele 5 minute cu reflectoarele aprinse n-ar mai fi. trust me!

    a! stiu! e frustrata de incalzirea globala! n-a mai avut o iarna serioasa de atata timp si duce doru'. si nu prea are concediu sa mai mearga si ea pe la munte, asa ca improvizeaza.

    ei? mai am cateva variante. mai zic? :D  

  2. Un om...normal spunea...

    Am fost si eu in studiouri TV (pe aici, pe plan local) si stiu cum e, fara aer conditionat mori de cald! Dar spuneam si varianta asta pentru ca ramasesem fara altele. Acum insa, mi-ai dat niste variante si o sa ma gandesc la ele. Cred ca cea cu incalzirea globala/frustrarea lui netty e de tinut minte :))  


 

Copyright Blogger Templates modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.