Toamna în culori

Culorile toamnei în Maramureș

Toamna (12)

Toamna (3)

Toamna (5)

5 comentarii:

  1. Anonim spunea...

    foarte frumos...am tot vazut poze din coltul asta al romaniei dar trebuie sa recunosc ca nu am fost niciodata acolo. Cei drept, din ce povesti am auzit despre drumul ce duce de la Oradea pana in coltul tarii....nici nu m-as incumeta.

    Frumoase culori.  

  2. Un om...normal spunea...

    Nu e chiar așa de rău...
    Ești binevenit oricând, să îmi spui doar cu puțină vreme înainte. Poți veni cu mașina, e chiar OK până la Satu Mare, iar de la Satu Mare la Baia Mare, drumul a mai fost reperat în vara asta. Deci e relativ OK.
    Poți veni și prin Cluj, dar e mai lung.  

  3. Anonim spunea...

    Toamna are niste culori superbe!  

  4. Anonim spunea...

    Da, e frumos. Am avut noroc de vreme bună de plimbare :)  

  5. Anonim spunea...

    frumoase poze!  


 

Copyright Blogger Templates modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.