Minorii și alcoolul

De la ce vârstă se începe cu alcoolul? Unii se pare că încearcă să își obișnuiască de mici odraslele cu ”greutățile” vieții. Ieri am văzut inconștiența unui părinte care îi dădea unui copil de 5 ani bere. Omul, însoțit de mai mulți amici, fiecare cu copilul din dotare, se pune la o masă (la o terasă lângă un lac) și trimite unul dintre copiii din dotare - aproximativ 10-12 ani să comande și să ia bere. Da să iei din aia cu sticlă verde, nu la cutie. Și vezi să fie rece. Înarmat cu indicațiile, copilul merge și cere bere. Nici o întrebare, de ce cumpără bere, câți ani are, unde e tata, pentru cine cumpără bere...nimic. Banul să iasă. Copilul revine și pune 3 beri pe masă, mergând după încă o tură. Între timp, bizonul șef cel care părea a conduce grupul ia un pahar de plastic și îi toarnă lui puștiulică de lângă el bere, cam de două degete. Bea și tu, că nu te vede mă-ta! Sigur, de asta dăunează alcoolul, că îl vede mă-sa.

3 comentarii:

  1. Anonim spunea...

    este genul ala de parinte la care i se pare comic sa`si vada copilul cu berea in mana. daca eu ma ametesc din o doza de bere ma gandesc ce efecte are pe un copil :(
    e putin zis sa`i faci inconstienti, acuma inteleg ca o mai iei la vale cu bautura pe la 13-14 ani cand descoperi busuioaca de bohotin pe la reuniuni, dar chiar la 5 ani...  

  2. Anca Dionisie spunea...

    Sa-ti zic eu una ...tare...De nu stiu ce sarbatoare , copilasii din scoala s-au dus la biserica insotiti de profa de religie...Si cum era plin de babe ,d'alea care se tarasc prin biserica si se dau cu capu' de pamant sa le vada Domnu',impartind pomana,s-a gandit una sa le dea cate un pahar de vin si pruncilor...sa se bucure si mortii ei ...de baba...Si unde nu vin copiii la scoala beti tun...de nu mai stiam ce sa le facem...Nasol moment...s-au trezit cam greu...si-au plecat mahmuri acasa,unde oricum nimeni nu-i baga in seama...  

  3. Anonim spunea...

    nu mi se pare nimic rau intr-o gura de halba de bere pe caldura asta. fie ea si pe una dintre terasele de prin centrul vechi al baii minerilor! :)

    si eu cand eram mic mai primeam cate un strop de bere de la taica-meu... ce e drept, din an in pasti! :) insa nu asta m-a facut sa devin bautor de bere si fumator, ci anturajul din gimnaziu si liceu.

    si acum ca si om al muncii si al studiului, cu fumatul am ispravit. alcool insa mai beau si acum, dar berea nu mi se mai pare cea mai rentabila solutie, decat poate in cazul fenomenului numit: sete de vara! :)  


 

Copyright Blogger Templates modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.