Căldura tâmpeşte

E cald, e foarte cald afară, aşa că ne refugiem pe o terasă. Dar acolo e plin, şi căutăm răcoarea aerului condiţionat din magazine. Şi...surpriză, acolo găsim şi reduceri. Şi pentru că tot suntem acolo, ieşim cu o plasă plină de lucruri pe care nu le vrem neapărat, care nu erau programate în buget şi de care ne puteam lipsi foarte bine. Dar, pe sistemul românesc sunt la reducere, mai bine le iau acum decât să nu le găsesc, cumpărăm rahaturi cu zahăr pe ele. Zicem că sunt prăjituri.
Mai pe larg, aici.

5 comentarii:

  1. Anonim spunea...

    pe mine nu ma atrag reducerile deloc pentru ca oricum mersul la cumparaturi nu`i un hobby de`al meu si daca vreau sa cumpar ceva, il iau oricum, indif. daca e la reducere sau nu.  

  2. Anonim spunea...

    de acord cu thcgirl77
    ...
    dar pe asta e cladita societatea de consum
    sa cumparam cat mai mult oricand, oriunde, orice.  

  3. Un om...normal spunea...

    Da, pe asta e clădită societatea de consum. Din păcate însă, românii tind să consume mai mult decât au, iar creditul nu ar fi o soluţie rea dacă ar putea să fie şi plătit. Dar cum majoritatea românilor se împrumută mai mult decât pot duce, apar problemele.
    @Maddy: Nici eu nu a;tept dup[ reduceri, dacă vreau ceva, îmi iau. Dacă îmi permit. Dacă nu, atunci mă reorientez.  

  4. Anonim spunea...

    reducerile sunt foarte bune cand esti baiat si iesi cu prietena/nevasta in oras. Foarte rar se intampla sa nu vada o poseta, o pereche de sandale sau mai grav, o rochie frumoasa....si daca tot e la reducere, nu o luam acasa?

    Asa ca, eu ador reducerile de dragul plimbarilor in oras :)  

  5. Un om...normal spunea...

    @bastylica: Unde eşti tu acum...cred că aş adora şi eu reducerile de dragul plimbărilor. Sau doar plimbările, fie ele şi fără reducerile aferente în magazine ;)  


 

Copyright Blogger Templates modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.