The X files: I want to believe



După cum zice și titlul, doream să cred, la început, că filmul va avea legătură cu dosarele X (serialul) și prin altceva decât cele două personaje principale. A avut, deși o cazul cercetat era mai puțin X files decât unele episoade ale serialului. Nici sfârșitul nu ne mai lasă în ceață, ca în cazul serialului, dar, una peste alata, cred că filmul e bun și e o continuare logică a seriei (mai ales că Mulder și Scully sunt împreună). Merită văzut, măcar ca un remember al timpurilor de glorie ale X Files.

5 comentarii:

  1. Anca Dionisie spunea...

    Mi-a placut X Files foarte mult...desi cei doi nu prea se "dedau"...la fapte de-amor...Si ziceam: "PUP-O...BA!!!":))))  

  2. Anonim spunea...

    l-am "achizitionat" odata cu mummy
    urmeaza vizionarea  

  3. Anonim spunea...

    x files a fost serialul copilariri mele pot zice. ma uitam impreuna cu parintii si apoi comentam, am in biblioteca si colectia de carti (preferata mea e cea care are actiunea in templul aztec), precum Anca zice spream si eu intr`o idila intre mulder si scully :)
    episoade care m`au ingrozit au fost cele cu calusarii si cel cu mutantul care iesea la 25 de ani sa manance ficati si putea sa`si lungeasca trupul. dupa episodul ala am inceput sa mananc ficat, de pui, de porc, de ce era.  

  4. Un om...normal spunea...

    Nu știam că există cărți! Sunt în românește ori în engleză?  

  5. Anonim spunea...

    Am filmul, ma gandeam daca merita vazut. Multumesc de recomandare.  


 

Copyright Blogger Templates modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.