Swing Kids

Am renuntat de o vreme sa ma mai uit la tot felul de filme de mana a 15-a pe care le dau televiziunile noastre, in marea majoritate a timpului. Intamplarea a facut insa ca ieri sa ma opresc asupra filmului de la TVR1, numit Swing Kids (cred ca a fost tradus copiii si Swing-ul). Nu mi-a parut rau. De mult timp nu am vazut un film care sa ma puna pe ganduri atat de mult.
In special Arvid (cel mai talentat dintre toti, dar in acelasi timp avand un defect de mers) si soarta lui m-au impresionat. A fost impins spre sinucidere din cauza ca nu era arian, nu era "rasa pura", fiind un degenerat, si ca urmare, neavand nici o sansa de a se adapta in acea lume.
Pe de alta parte, ma intreb cum de au putut atatiaoameni sa inghita imbecilitatile debitate de propaganda nazista cu privire la superioritatea unei rase.

Later Edit: Am cautat mai multe date legate de aceasta miscare, iar Wikipedia mi-a oferit un raspuns aici.




Powered by ScribeFire.

0 comentarii:


 

Copyright Blogger Templates modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.