Parndorf (cotinuare de la "Budapesta")

O zi libera = o zi de stat peste program. Acum ca sunt gata, o sa continui relatarea cu cateva impressi de la Parndorf. Asadar, outlet-ul este destul de mare, iar parcarea este plina de agenti de paza. Semn bun, imi zic, masina e mai in siguranta. Iau la rand magazinele. Firme cunoscute si mai putin cunoscute, dar preturile sunt mici si foarte mici. Discount-uri peste tot, reduceri mari fata de preturile de outlet, care si asa sunt mici.
Autocar de romani opreste, iar oamenii se reped in magazinul cel mai apropiat: CK. Tricouri cu 9 euro, blugi cu 12. Hai, frate sa ne luam, ca uite, e aproape moca, spune unul. Umple si tu punga asta, ce nu purtam putem vinde, raspunde celalalt. O fatuca pe la 14 ani, venita probabil cu parintii, plange de mama focului: Daca stiam ca e asa, stateam acasa. Nu vreti sa imi luati nimic, tu cu tati. Si lasa din mana o geaca de 80 de euro. Pe care se repede sa o ia altcineva din grup. Poate are o fata acasa.
Un shopper experimentat dadea sfaturi unui novice: Nu te uita la pret. gandeste-te daca gasesti firma asta acasa la pretul asta. Sau daca o gasesti, macar. Corect> Daca stai sa transformi din euro in lei, nu prea iti iei nimic. Ca gasesti mai ieftin haine la noi. Sigur, de calitate indoielnica, dar daca pretul primeaza...
Pot sa spun ca in viata mea am fost in multe magazine in care am prins reduceri si promotii, dar parca nicaieri nu am vazut mai multa disperare ca la Mango Outlet. Stateau in fata celor 2 case doua randuri de barbati cu mainile intinse (am auzit germana, italiana, romana si maghiara, dar erau probabil si de prin alte parti), iar fetele veneau si puneau efectiv gramezi de haine in ele. Pe acelasi principiu: ce nu port, daruiesc sau vand. Doar e firma! Magazinul arata jalnic: haine aruncate pe jos, umerase cazute, cabinele de proba erau pline ochi de haine abandonate, intr-un cuvant era haos total. Fetele din magazin separau doar obiectele, ca de impaturat nu era timp. Si nici nu avea rost.
La plecare a fost haios: toata lumea a stat pana in ultimul moment, iar apoi la ora 18 (inchiderea tutror magazinelor) s-a format un sir lung de vreo 200 de masini care astepta sa iasa pe autostrada. Totusi, coada a mers civilizat. Si chiar repede. Nici un teribilist care sa depaseasca coloana, nici un retardat care sa claxoneze aiurea, doar pentru ca i se pare ca nu mergi destul de repede.
Am inteles ca mai sunt reduceri mari in septembrie...

3 comentarii:

  1. Anonim spunea...

    peste doua saptamani ii fac si eu o vizita...in drumul spre Viena. Am mai fost si e oke, dar in Viena poti gasi si mai ieftin si nu e departe  

  2. Un om...normal spunea...

    Eh, daca stiam...Eu am fost prima data acolo, iar la Viena nu am fost decat in trecere. Daca am nevoie de sfaturi, stiu insa la cine sa apelez :)  

  3. Anonim spunea...

    True my friend. Am ajuns si eu in vara asta si crede-ma ca nu am putut sa cumpar nimic. Cand auzea: "Ionica, adu si mie un 38" ii ziceam nevestei "Afara!" Si pana la urma, a doua zi, freshuiti si dushuiti am deschis sesiunea de shopping :) in centrul Vienei, unde intr-adevar am gasit preturi foarte bune la multe hainute si alte accesorii. Sa mai faci cate un review a locatiilor pe care le vizitezi ca sunt haioase. Ceau  


 

Copyright Blogger Templates modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.