Budapesta

Am zis ca week-end-ul e numai bun de shopping, asa ca am profitat si am mers la o sesiune in Ungaria (Budapesta) si Austria (Parndorf Outlet Center). Vorba vine week-end, ca am plecat de vieneri dimineata :)
Oricum, nimic nu se compara cu condusul pe autostrada goala. Plictisitor, monoton, dar extrem de eficient. Ma gandeam daca voi apuca drumul rapid Baia Mare - Vaja (de unde mai sunt cativa km si se intra pe autostrada catre Budapesta). Si ma gandeam, si ma gandeam, pana am fost intrerupt de un blitz al unei camere de luat vederi de pe o trecere pe autostrada. Aveam 140, iar legal e 130 km/h. Astept amenda. De fapt, nu o astept, dar vine oricum. Sa vedem in cat timp.
Hotelul din Budapesta - nu foarte elegant, dar bun. Un IBIS, langa Dunare. Rezervare pe net, pret mic, camera destul de mare, fara pretentii.
Mall-urile din Budapesta erau pline. De oameni si de reduceri. Fete imbracate frumos (de altfel sunt recunoscute penrtu faptul ca se aranjeaza si sunt elegante. Chiar si doamnele de varsta a doua sunt foarte elegante si aranjate), baieti imbracati in roz si cu iPod-uri in urechi. Magazinele se intreceau in oferte, discount-uri si reduceri.
Olix, am mancat la Subway :) Bun sandwich. Si mare. Iar acum sunt vreo 12 locatii in Subway in Budapesta.


Sticla de Cola asa cum trebuie sa fie. Fara reclame si concursuri.



De pe geamul hotelului.


Vista ne invita la calatorii. pana la Vienna? :)
(VISTA Utazasi Iroda - Agentia Turistica Vista)

6 comentarii:

  1. Anonim spunea...

    Aveam o lista de cumparaturi pentru Parndorf:) Trebuia sa anunti inainte sa mergi:)  

  2. Un om...normal spunea...

    Daca stiam...:) Iti spun data viitoare.  

  3. IT Psihoterapia spunea...

    of...si eu daca stiam...erau reduceri si la mancare de pisici? :)))  

  4. Anonim spunea...

    deci am unde sa mananc cand voi merge in luna mai la Budapesta ;)

    sper ca ti-a placut la Subway :D  

  5. Un om...normal spunea...

    Vorbaretu': Nu, nu erau reduceri la mancarea de pisici. de altfel, nu era nici un magazin alimentar sau cu hrana pt animale. Dar la Food Court erau niste cartofi prajiti...
    Olix: Da, mi-a placut. Te saturi dintr-un sandwich din acela mare, nu-ti mai trebuie mancare o vreme :)  

  6. IT Psihoterapia spunea...

    mda, daca as fi stiut...  


 

Copyright Blogger Templates modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.