Filme

Daca a fost vineri seara si sambata, atunci a fost relaxare si au fost filme.
Recomand: The Bank Job, Rendition si Charlie Wilson's War.

Toate trei filmele sunt legate intr-un fel sau altul de politica, si, desi nu sunt adeptul teoriilor conspirationiste, cel putin unul din filmele astea te pune pe ganduri. Despre The Bank Job a scris si Zoso, recomandandu-l ca un film bun, ceea ce si este.
Rendition vrea sa ne arate ca si agenrii CIA au inima si constiinta, si ca orice greseala este reparata, mai repede sau mai tarziu. Ma intreb cati dintre musulmanii care au vazut filmul au devenit anti-americani pe la generic. Sau chiar mai repede.
Charlie Wilson's War este un film politic si atat. Un grup restrans de persoane, cu multa putere de decizie, poate schimba chiar si soarta unei tari.

3 comentarii:

  1. Anonim spunea...

    charlie wilson`s war mi`a placut la nebunie, asa replici inteligente nu cred sa fi intalnit in alt film. chiar as avea chef sa`l revad, daca tot ai pomenit de el  

  2. Anonim spunea...

    cum ai trecut pe la mine la blog, probabil ai văzut că îţi recomand din tot sufletul "into the wild", de departe cel mai bun film pe care l-am văzut până acum.

    în caz că te osteneşti să arunci un cohi peste el, îţi urez de pe acuma spor la vizionat! ;)  

  3. Anonim spunea...

    The bank job este un film dragut, relaxant, care surprinde bine atmosfera anilor 70.
    Iar Charlie Wilson`s war mi s-a parut genial. Lasand povestea la o parte, care fie vorba intre noi, nu a fost atat de mult exploatata incat sa ne plictiseasca. Firul narativ a fost atat de bine imbracat in dialoguri inteligente si de un umor de mi-au pocnit falcile, incat acest film nu are cum sa nu iti placa. A fost o metafora. Vi-l recomand!
    Daca nu as fio adormit cred ca mi-ar fi placut si The Bucket list. Am auzit ca e bun.  


 

Copyright Blogger Templates modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.