Cateva lucruri

Am fost aseara la concertul lui Tudor Gheorghe. Sala - destul de plina, dar rece ca un congelator. Tudor Gheorghe a zis: Nu sunt fanul aplauzelor, ca alea se fac la TV, dar pe dumneavoastra va las sa aplaudati, ca sa va incalziti. Ca oricum sala nu a fost incalzita din 89! Conditiile au fost jenante, dar concertul a fost extraordinar. Ca de obicei.

Desi pare desuet, imi place sa primesc de ziua mea carti. Si azi am primit o groaza, mai bune ori mai putin bune, dar din toate cred ca se poate invata ceva. Am ce citi acum :)

Raliul Paris-Dakar (in varianta europeana de data aceasta) va trece prin Baia Mare, unde se vor desfasura mai multe probe. Maine (duminica, 20 aprilie) va fi sosirea in BM, asa ca o sa fac niste poze si le pun pe blog.

Culori si flori la Baia Mare:

DSCF0460 DSCF0459 DSCF0462 DSCF0509
DSCF0503 DSCF0502 DSCF0578 DSCF0576
DSCF0575  DSCF0574 DSCF0573 DSCF0572

2 comentarii:

  1. Anonim spunea...

    foarte frumoase poze ai facut!  

  2. Un om...normal spunea...

    Multumesc, multumesc. Intre blocurile din cartier este o casa (nu stiu cum a scapat de demolare pe vremea cealalta), iar pozele sunt din gradina casei.  


 

Copyright Blogger Templates modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.