Viseu

Desi mi-as dori sa scriu mult mai multe pe acest blog, din pacate nu prea am timp. Nici de scris, dar cred ca nici de gandit :)
De aceea, ma voi rezuma la a pune niste poze din Viseu, de la ultima delegatie. Pensiunea la care am stat a avut conditii destul de bune (internet wireless inclus, dar nu mergea din cauza providerului), iar modul in care era aranjata se poate vedea in poze.

Pensiunea Nagy (1) Pensiunea Nagy (2) Pensiunea Nagy (4) Pensiunea Nagy (5)
Pensiunea Nagy (6) Pensiunea Nagy (7) Pensiunea Nagy (8) Pensiunea Nagy (9)
Pensiunea Nagy (10) Pensiunea Nagy (11)

Fiind la Viseu, nu am pierdut ocazia si am facut si cativa kilometri in plus, pana la Borsa. Mi s-a confirmat ideea ca romanii nu stiu sa aiba grija de locurile frumoase si nu stiu valorifica potentialul turistic pe care il au in zonele lor. Daca nu e asa, atunci cum se face ca zona Borsa se dezvolta haotic, e plina de vile si vilute in diferite stiluri (predominand stilul kitsch clasic), care iti provoaca o usoara senzatie de intoarcere in timp, cam prin perioada 1992- 1995, cand oamenii construiau ce vroiau si cum vroiau.
Partia olimpica de la Borsa e inconjurata de hoteluri comuniste. Nasoale, dar macar au un stil arhitectonic si sunt aranjate oarecum. Adica au un parculet in fata, putina verdeata, lucruri placute ochiului. Nu ar fi mai bine sa fie modernizate acele hoteluri? Nu, ele sunt inchise si in paragina.
Mi s-a terminat bateria aparatului foto pe cand am ajuns la Borsa, doar cateva poze de pe drum am facut.

Borsa (1) Borsa (3) Borsa (4)

1 comentarii:

  1. Anonim spunea...

    nu am mai fost pe la borşa de vreo 4-5 ani, dar îmi pare că tot aşa arată! :)  


 

Copyright Blogger Templates modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.