Ce am mai vazut

Iata ce filme am vazut in ultimele zile: One missed call, Perfect hideout si Knight Rider 2008.

One missed call se vrea un film horror de calitate dupa modul in care este construita intriga, dar finalul m-a dezamagit destul de tare. Este destul de copilaresc (sa nu spun prost), desi ideea filmului nu este rea. Maddy da o alta idee pentru un film horror...
Perfect Hideout este un film european, din care lipsesc ingredientele specifice superproductiilor de Hollywood, si marturisesc faptul ca mi-a venit sa schimb filmul dupa 15 minute. Nu am facut-o insa, si pot spune ca dupa vreo 30 de minute filmul devine ceva mai interesant.
Knight Rider 2008...hm, cred ca aici a fost pur si simplu curiozitate. Partea buna e ca nu l-au reciclat pe David Hasselhoff. Era prea de tot. Partea proasta e ca filmul ofera fix ceea ce te astepti de la el, nimic mai mult, nici o surpriza: tehnologie cat cuprinde, un evil plan pentru a crea haos pe glob si o echipa care rezolva situatia.
O sa incerc ceva mai bun in zilele urmatoare.

3 comentarii:

  1. Anonim spunea...

    sincera sa fiu de ceva vreme adorm la filme de oboseala, nu am mai inchiriat de o luna dvd-uri iar dintr-astealalte nu am mai tras pe cd de mult

    mi-e dor de un film bun pe sincer si mie

    ce noutati au mai aparut ?  

  2. Anonim spunea...

    multumesc mult

    asta e adresa mea

    ana_pacurar@hotmail.com

    ai o carte gratis de la mine  

  3. Un om...normal spunea...

    Ti-am trimis un email. Sunt gusturile ele, poate nu vor coincide cu ale tale.  


 

Copyright Blogger Templates modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.