Ineptii

Am primit niste capturi de ecran de la jocul de cultura generala Conquiztador. Colega mea, care mi le-a trimis, zicea ca a ras o dupamasa intreaga de solutiile inepte oferite la intrebari. Sa vedem:

Conquiz

Habar nu am care e raspunsul corect, dar vedem in jocul de cultura generala o greseala. Raspunsul ar fi i-au. Dar, e acceptabil. Nu iti trebuie gramatica buna ca sa ai cultura generala. Apoi:

Conquiz2

Mortomantie
si cadavromantie se fac la Dan Diaconescu. Te-ai astepta ca un joc de cultura generala sa ofere niste variante de raspuns mai dificile, mai provocatoare. Si, finally:

Conquiz3

Nu, nu este o intrebare despre Eminescu, desi te-ai gandi, cand vezi Univers, Luceafar...Stiti voi: ce-ti pasa tie, chip de lut/de-oi fi eu sau altul? Pai imi pasa, ca zice ca e joc de cultura generala msi ar trebui sa mi-o dezvolt, nu sa stau sa rad de raspunsurile inepte pe care ni le oferiti ca variante.

4 comentarii:

  1. Anonim spunea...

    jocul asta e o insulta la cultura generala, ori o dai la nimereala ori o dai la estimari la alea unde trebuie sa scrii cand si`a rupt degetul menajera nevestei lui napoleon.  

  2. Un om...normal spunea...

    E nasol sa castige adversarul, numai fiindca s-a inselat mai putin, nu pentru ca a stiut raspunsul.  

  3. miki spunea...

    pai e simplu. jocul e facut pentru a creste increderea in sine a maselor. la mine la munca, soferii sunt fani inraiti ai jocului. asa am decis eu ca nu sunt in target :D  

  4. Anonim spunea...

    Cand s-a lansat nu erau intrebari din acestea "tampe"... in schimb acum...  


 

Copyright Blogger Templates modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.