Prin tara

Am fost plecat zilele acestea intr-o delegatie la Comanesti (judetul Bacau). Am stat la o pensiune decenta (Soimul), de 3 stele/margarete, cu conditii destul de bune. Singura chestie nasoala era lipsa internetului. de orice fel. Nici macar semnal pentru Vodafone, pentru internet mobil. Pacat.
Cand am plecat incolo (cu masina) am luat-o pe la Dej - Reghin - Toplita - Piatra Neamt - Comanesti. Sfat: Incercati sa evitati drumul dintre Reghin si Toplita. Este plin de gropi, riscati sa va rupeti vreo roata.
La venire am luat-o pe alt drum, cu un mic ocol pe la Lacul Rosu. Lacul inghetat bocna, totusi, nu am avut curajul sa ma aventurez pe lac, desi niste copii se jucau pe gheata. Ma gandeam ca ma vor "pescui la copca" din lac, asa ca am stat doar pe ponton. Si am facut poze. Si am mancat Kurtos Kalacs (Colac secuiesc), foarte bun si dulce, de la mama lui de acasa.
Cateva poze de pe drum (si una de la lac), o sa pun mai multe peste cateva ore.

Munte (43) Munte (31) Munte (32)
Lacul Rosu Munte (6) Munte (4) Zapada si soare

Later edit: Cu intarziere (si cu scuzele de rigoare pentru lipsa de timp), veti gasi aici restul pozelor (in caz ca mai intereseaza pe cineva).

8 comentarii:

  1. IT Psihoterapia spunea...

    sa ai mereu roata de rezerva! :)))  

  2. Anonim spunea...

    ce frumoase poze, asa as vrea si eu sa fac o iesire undeva. kurtos kolacs, argh te urasc acuma mi`ai facut pofta si n`am de unde sa`mi iau!!  

  3. Anonim spunea...

    şi drumurile cum au fost? sau nu cu maşina ai mers?  

  4. Anonim spunea...

    fericitule!!! te uraaaam!  

  5. Un om...normal spunea...

    Maddy, numai cat am gustat colacul secuiesc. Nu e bun, ca ingrasa :)
    @dilema: drumurile au fost proasete, in marea majoritate. Mai ales pe la Toplita, e durere!
    @scoop: ca orice minune, dureaza putin. Sunt acasa, la munca acum :)  

  6. miki spunea...

    iete dom'le, si altii tanjesc dupa linistea zonelor fara semnal! desi... nu am niciun pic de liniste cand stiu ca nu ma poate suna oricine, oricand. am impresia ca sigur are cineva important de spus si nu poate da de mine tocmai atunci. dar tot ajung periodic intr-o zona de-asta!  

  7. Anonim spunea...

    Frumoase poze!  

  8. Anonim spunea...

    frumoase fotografii
    frumoase locuri  


 

Copyright Blogger Templates modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.