Becali-blog

Sa fi fost in locul lui Jiji, eu asa mi-as fi numit blogul. El a preferat insa, foarte sobru, sa isi puna numele si deviza sub care lupta: In slujba crucii si a neamului romanesc. Deocamdata, blogul contine filmulete in care il vedem pe Jiji viitorul presedinte comentand pe diferite teme de actualitate.
Ultima insemnare, din data de 14 martie, vorbeste de Costel Busuioc. Jiji il ajuta ci 10.000 EUR. De ce? Inainte de a-i aprecia vocea si talentul (incontestabile, de altfel), iata ce zice Becali: Am auzit ca, acum niste ani, Costel a pazit oi, ca si mine, pe vremuri. Ii dau 10.000 de euro. Costel Busuioc merita acesti bani. Da. Corect. Cred ca e cel mai bun criteriu.

Am aflat de becali-blog de la Sorenson.

6 comentarii:

  1. Anonim spunea...

    eu tot nu cred ca e blogul lui! mai astept sa imi dau seama..  

  2. miki spunea...

    sa moara sa faca!!! stii cat timp am petrecut atunci cand eram mica pe langa oi?!?! stiam atunci ca am o pasiune pentru ele, dar nimeni nu m-a crezut! parintii mei m-au fortat sa apuc alte drumuri si am ajuns printr-o festa a sortii in trustul condus de iubitul si respectatul dumneavoastra prieten - dan voiculescu. dar ma retrag! ma retrag in slujba crucii si a neamului romanesc! am nevoie doar de o mana de ajutor. un impuls! 100 de mii de euro cred ca ar fi perfect pentru inceput!!  

  3. Anonim spunea...

    Suna ca si cum ar fi blogul lui, totusi... Mandria de cioban a iesit la suprafata. Si la fel de corecta e justificarea. Orice cioban merita 10,000 euro la pensie. Adevarul ca si eu as urma niste cursuri specifice de fluierat oi daca e pe asha...  

  4. Un om...normal spunea...

    @sorenson: ca el scrie personal...si eu ma indoiesc. poate o fi vreun "berbecut" din cei pe care ii are, cu mai multa minte decat el :)
    @m: daca nu ascultai de parinti, sigur erai ca Jiji acuma. daca insa ti-a trebuit facultate...taci si rabda :))
    @lalutz: spune-mi si mie unde sunt cursuri din astea, ca vreau sa imi iau un doctorat in ele :))  

  5. Anonim spunea...

    e un blog clar de campanie electorala. domeniul face toti banii, "presedintele", prea tare.  

  6. Un om...normal spunea...

    @Maddy: Cred ca va disparea inainte de campanie, pentru ca targetul lui Becali nu e format din oamenii care citesc blog-uri. Cel putin, nu cred.  


 

Copyright Blogger Templates modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.