Sa nu exageram

Nu ma gandeam sa scriu despre meciul Romaniei pentru ca exista comentarii mult mai pertinente si oameni mult mai in masura sa o faca.
Ceea ce m-a determinat sa scriu totusi este atitudinea de autosuficienta a romanilor, prost mascata de de declaratiile diplomatice.
Le-am tras-o la francezi! si Hai ca puteam chiar si castiga, nu fost asa de greu au fost si atitutdinile intalnite in randul suporterilor intervievati dupa meci, dar si in randul staff-ului si al echipei. Oare m-am uitat eu la alt meci decat ei? Oare nu am vazut ca nu am fost in stare sa facem nimic, iar cel mai bun jucator al nostru, Banel Nicolita, a alergat 12 km si nu a facut nimic in afara de cateva pase bune?
Cine sa dea gol de la noi? Cum puteam castiga? Poate printr-un autogol al Frantei.
L'Equipe spune ca echipa Frantei a dezamagit prin asezare si prin joc, recunoaste valoarea Romaniei dar nu ne da nici o sansa in urmatoarele meciuri.
La fel si France Football, se declara dezamagita de Franta prin prisma jocului, dar zice ca rezultatul a fost echitabil. Nici ei nu ne prea dau sanse, pronosticand o remontare a italienilor si un parcurs constant al Olandei, precum si un joc bun al Frantei in urmatoarele meciuri.
Noi in schimb, ne declaram multumiti, optimisti si chiar incepem sa avem regrete ca nu am baut. E adevarat ca Franta nu a jucat nimic, dar nici Romania nu putea sa bata. Ca nu era cine.
Sa vedem ce va urma.

1 comentarii:

  1. Anonim spunea...

    las că vezi tu italia! :D

    să sperăm că o iau franţuzii de la olandezi! ;)

    deşi nu ar strica nici o ultima rundă foarte dramatică!  


 

Copyright Blogger Templates modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.