Countdown la concediu

Aştept cu nerabdare concediul. Mi-am zis că nu mă gândesc la el până în august, că plec prin 21 august şi mai e mult până atunci. Acum însă am început countdown-ul, mai sunt câteva zile...

Mă duc în sudul Franţei, la Nimes, un oraş de vreo 150.000 locuitori, cu nişte plaje superbe foarte aproape şi cu o istorie extraordinară în spate. Apeductul roman de la Pont de Gard (în toate manualele de istorie) este doar una dintre chestiile interesante.O să fac pe drum o oprire de 2 zile în Viena şi una de o zi în Germania (încă nu ştiu unde). La întoarcere, Germania şi apoi Budapesta 2 zile. Apoi, Tunisia (prin 20 Septembrie), partea a doua a concediului.

I can't wait!

6 comentarii:

  1. Unknown spunea...

    E frumos acolo.  

  2. Anonim spunea...

    Unii se duc la Salina de la Slanic Prahova si altii in Franta... misto asa :))  

  3. Anonim spunea...

    plm
    în turkistan sau târtistan nu se duce nimeni?
    (zbiară invidia în mine :D )  

  4. Un om...normal spunea...

    Ba da, micutzule, dar mă duc la anul. In Mongolia, cu iacii și marmotele, la iurtă :) Sunt scumpe biletele, mai trebuie să strâng ceva bani :))  

  5. Anonim spunea...

    Nice... Sa ai o vacanta reusita!
    Abia astept si eu sa plec... am de asteptat mai putin decat tine :P cu 3 zile :)
    Poate ne vedem in Franta! :))  

  6. Un om...normal spunea...

    Dacă ştiu cu cine trebuie să mă văd, ne vedem :)  


 

Copyright Blogger Templates modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.