CASCO

Maşina nu este o investiţie, ci o cheltuială. Nici chiar o maşină Lamborghini Gallardo nu poate fi considerată o investiţie, aşa cum citeam pe la începutul anului prin ceva ziar. Oricum, pe principiul ăsta, am zis că dacă tot cheltui bani, măcar să cheltui cât mai puţin, de aceea am fost azi să îmi reînnoiesc asigurarea CASCO. Mai ales că plec în concediu cu maşina, că nu se ştie ce se poate întâmpla, că pază bună...

În faţa mea era un tip bine îmbrăcat, deloc stilul cocalar, doar pă trend. Oricum, ideea e că venise omul să asigure o maşină la valoarea de catalog de 36000 de euro. Omul stătea în cumpănă dacă să adauge clauză de furt sau nu. Dude, la valoarea aia, mi-ar părea rău să nu primesc nimic înapoi dacă mi-o fură. Chiar dacă maşina valorează acum mai puţin, bănuiesc că nu era ceva Logan tunat ori un Moskvici, ci era ceva ca lumea. Ar fi costat vreo 160 RON/an în plus, ceea ce cred că se justifică la valoarea maşinii. Nu sunt deloc adeptul aruncării banilor în vânt, dar parcă merita diferenţa în cazul ăsta. Mai ales că în urmă cu vreo o lună jumate au furat o maşină din faţa blocului meu cu o platformă. Cu stil băieţii, au acţionat frumos.

0 comentarii:


 

Copyright Blogger Templates modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.