In bloguri sa ne batem...

Adrian Nastase a fost invitat de Victor Ciutacu la emisiunea Vorbe Grele. Oamenii vorbeau despre ale lor, si la un moment dat, Nastase, in loc sa dea un raspuns, zice: Da, am scris pe blogul meu. La care Ciutacu spune: Da, am citit pe blogul dumneavoastra si l-am citat si in blogul meu.. Pai bine, domnilor, ori ne spuneti despre ce vorbiti, ori faceti emisiune pentru voi doi acolo, va laudati blogurile (Al meu e mai mare) si ne uitam si noi din cand in cand, cand incepe publicitatea.

2 comentarii:

  1. Paula spunea...

    Eu sincer m-am uitat in treacat pe blogul lui Nastase dar nu am gasit nimic interesant de citit.Cat despre evitarea unor raspunsuri,a fost acelasi fenomen si la intalnirea bloggerilor cu Ion Iliescu care a ocolit raspunsul la orice intrebare incomoda.Oameni de nimic....  

  2. Un om...normal spunea...

    Din pacate asa este. Diplomati, rapizi in raspuns, dar fara a raspunde cu adevarat la ceea ce trebuie sa raspunda. Si eu m-am uitat pe blogul lui Nastase. am gasit analize politice, destul de greu de priceput pentru mintea mea (putina poate), pentru nivelul de intelegere al meu. Poate mai cresc...  


 

Copyright Blogger Templates modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.