Telefonul mobil

Am fost astazi cu prietena mea sa isi cumpere un telefon mobil. Al ei (vechi de numai un an si jumatate) a decedat, in conditii normale si rezonabile de utilizare. They don't make them like they used to...
Oricum, am stat o jumatate de ora pentru ca un cuplu (de fapt fata) nu se putea hotari intre LG Shine si un Nokia , unul din multele nokii, nu stiu tipul exact. Oricum, nu contau dotarile si ce poate face telefonul, conta sa aiba mp3 si camera. Fata zicea camera sa pot face poze la fete si mp3 ca sa pun melodii la fiecare cand ma suna, iar vanzatorul incerca sa ii explice ca LG nu este la fel de bun ca si Nokia, ca e doar de fite, ca nu tine bateria atat de mult ca si la Nokia. Toate argumentele au palit cand fata l-a avut in mana: punem un breloc din asta, ca si din argint pe el, si o sa arate foarte bine. Pe asta il vreau, la prelungire de abonament. a fost hotararea ei. Dupa ce a fost semnat contractul, ea a mai intrebat Are internet pe el? Nu-i bai daca nu, da' numa intrebam sa vad...

Powered by ScribeFire.

3 comentarii:

  1. miki spunea...

    eu ma bucur ca fata aia a cumparat LG, ca toti vanzatorii fac campanie impotriva marcii. trebuie sa vanda si ei ceva! eeei...  

  2. Anonim spunea...

    daca`l foloseste la muzica si poze, e perfect. ce rost avea sa ia nokia cu alte dotari pe care se punea praful. banii ei, alegerea ei. si eu am fost destul de atrasa de LG shine cand l`am vazut in reclame (pe viu nu am vazut unul), e asa...lucios. must be a girl thing.  

  3. Anonim spunea...

    Maddy, am vazut eu unul pe viu, si cred ca iPhone-ul este muuult mai bun :)  


 

Copyright Blogger Templates modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.