Dezbinare

Desi am spus (de fapt mi-am spus) ca politica nu e un subiect bun pentru blog, totusi, ma vad nevoit sa remarc ipocrizia si populismul politicienilor de prin viata jungla politichiei din Romania. Fiind an electoral, se pare ca arma motiunii este folosita extrem de des, dar se pare ca pentru capital politic, nu pentru un scop real.
PD-L depune motiunea Tariceanu, da banii inapoi!. S-or fi inspirat de la Badea, cu Videanu, da masina inapoi. O vaca buna de muls, taxa de prima inmatriculare va genera ceva popularitate in randul automobilistilor pentru partidul deponent.
PSD pierde startul, dar baga si ei o motiune. Pentru alegeri anticipate, spunand ca motiunea celorlalti e populista. Avand in vedere ca PSD a declarat deschis ca nu va sprijini motiunuea privind taxa de prima inmatriculare, spera ei oare ca sa fie sprijiniti de PD-L in demersul lor? NU, evident. Atunci, ce scop are motiunea lor? Populist...

2 comentarii:

  1. Anonim spunea...

    Sincer sa fiu nu prea le am eu cu politica. Aud zi de zi despre motiune de cenzura si nu stiu ce inseamna. Cica motiune de cenzura simpla si apoi motiune de cenzura, asta am auzit azi l a tv. Ce inseamna ? :(  

  2. Un om...normal spunea...

    Motiunea de cenzura propriu-zisa are putere in fapt, adica guvernul trebuie sa tina seama de ea, si se poate chiar schimba guvernul pe baza unei motiuni.
    O motiune simpla are rol de recomandare, de care guvernul poate sau nu sa tina seama.
    Asta stiu eu.  


 

Copyright Blogger Templates modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.