Oradea

Recent intors din delegatie (Baia Mare- Alba Iulia- Oradea). Am avut ocazia sa vad frumusetile patriei, dar din pacate, nu am avut internet. Olix ne povestea ce a patit in Amsterdam cu netul. Eu aveam sa constat ca, desi in Romania hotelurile au wireless, nu prea te poti folosi de facilitatea asta. La Alba Iulia (hotel Transilvania), toate bune, este wireless, e gratis, doar ca ii dau drumul numai de la 20 la 22, si atnci nu bate oricum decat la parter, in restaurant si in bar.La Oradea (hotel Vulturul Negru - 4 stele, super hotelul, il recomand oricui), este wireless, dar nu bate decat in bar, la parter. Asa ca, incet-incet, am luat-o spre Lotus Mall si am folosit un free hot spot acolo. Care mergea foarte bine.
Poze de la balconul hotelului, in Oradea.

|Oradea Centru|   |oradea Centru 2|



Powered by ScribeFire.

0 comentarii:


 

Copyright Blogger Templates modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.