Filme



Filmul nu mi s-a părut atât de bun ca primul. Piticu zice că a fost mai bun decât partea întâi, mie mi s-a părut mai slăbuţ. Are câteva faze în care se ridică deasupra primului, mai ales strategia pinguinilor (despre care îmi schimb din ce în ce mai mult părerea) şi turiştii care parodiază Lost, după părerea mea.
Fraza definitorie a filmului este ce a lui King Julian - ”Quick, let us go to the volcano and make the sacrifice before we all come to our senses!”
O a treia parte cred că ar strica de tot filmul.



Excelent film, deşi subiectul pare cam fumat. Partea bună este că Liam Neeson face un rol fără "floricele" specifice filmelor americane de acţiune. În acest film, omul merge prin Paris şi omoară pe toţi care au legătură cu răpirea fetei lui. Îi omoară fără bătăi spectaculoase, lungi şi plictisitoare, fără artificii. Simplu: ştii ce a păţit fata mea? Da - mulţumesc, poftim un glonţ în cap. Nu? Poftim două în cap. Filmul capătă o doză oarecare de realism în acest fel.

1 comentarii:

  1. Anonim spunea...

    nici open season 2 nu e atât de bun ca şi primul! sunt curios de cum o să iasă ice age 3, apusul dinozaurilor! mai avem însă de aşteptat juma de an pentru a afla!  


 

Copyright Blogger Templates modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.