Fara legatura

Azi a fost ultima zi de scoala. Cel putin asa se presupune. Cred ca s-au dus doar cei care au trebuit sa isi ia prietenele si baietii care au trebuit sa isi astepte prietenele sa iasa din clase. Si inca ceva curiosi.
Oricum, ma uitam azi dimineata la cei care mergeau la scoala si ceva nu imi parea ca se potriveste in peisaj. Apoi mi-am dat seama: erau foarte multi elevi in trening. Da, de marca, alb (cu toate ca ploua dimineata), dar totusi trening.
Probabil ca aveau ceva bani, din moment ce un trening de firma costa ceva, puteau cred sa isi permita alte haine, dar...cum sa vii in trening la scoala?
Si am observat ca treningul ca tinuta de zi tinde sa se generalizeze, ba apare si ca tinuta de discoteca ori de club. Cat de prost trebuie sa fii sa apari intr-un club sau intr-o discoteca intr-un trening alb, adidasi albi si un tricou negru pe dedeubt. Cam atata incat sa apari aici ori aici. Este la fel de potrivit ca si cand intra cineva in slapi si costum de baie in restaurant.

In alta ordine de idei (nu stiu exact care), ieri la Euro 2008 s-a dovedit ca declaratia "nu exista echipe mici in ziua de astazi" este o labareala. Exista, Elvetia si Austria fiind doua dintre ele. Mai sunt si altele, dar da bine sa declari ca ne temem de orice echipa, respectam adversarul pentru ca e capabil de un joc bun...

9 comentarii:

  1. !nv3rt spunea...

    good old days at skull lol

    mda cand eram la liceu dupa cum ai constatat in zilele premergatoare vacantei era cam gol prin clasa mea adica cu 2 saptamani :D cred ca doar fete ..dap jenant cu treining alb,dar ce zici de combinatia costum si geanta sport vad pe la faculta destul de des  

  2. miki spunea...

    mai, tu o sa fii un batranel tare cicalitor :)) nu reusesti sa accepti nimic din ce fac "tinerii din ziua de azi" :D poate doar cei care seamana cu tinerii din ziua de ieri.

    let them be!  

  3. Anonim spunea...

    aveau si conversi?  

  4. Un om...normal spunea...

    @!nv3rt - da, asa zic si eu - good days at the old school :))
    Da, av vazut si eu combinatia. Inca nu ma deranjeaza prea mult, nu e "uniformma".
    @miki - nu e vorba ca nu accept, oricum, ca o spun eu ori nu, tot aia e. Atata ca e nasol.
    @micu'tzu - conversi...nu, de aia nu au auzit. Aveau in schimb adidasi albi. De panza. RUNNING.  

  5. miki spunea...

    pai e nasol din punctul tau de vedere. din punctul lor de vedere e cul. si poate ca tot din punctul lor de vedere, nasol esti tu. e o chestie de perceptie. oricum, generatiile evolueaza diferit si regulile se schimba odata cu ele. deci si acceptiunile despre ce e nasol si ce e frumos. iar tu nu ai ce schimba daca nu iti place, mai rau te enervezi. de-asta zic: let it be!  

  6. Anonim spunea...

    La mine ultima zi de scoala e maine :D

    Adevaru e ca ma duc sa ma mai afisez o data cu duduia de manutza (cocalaristic, stiu) si sa imi iau diploma pe care o primesc pentru ca am media 9,00 (nu sunt un ciudat.. vreau sa ma creada ai mei ca sa imi dea bani in vacantza :)))  

  7. Anonim spunea...

    personal nu merg prin discoteci si cluburi, deci nu am de unde sa stiu cum se imbraca aia de pe acolo.

    cat despre elevi, cred ca te refereai la cei de la liceele de elita, cand ai zis trening de marca! :P aia de la periferie nu au parte de asaceva. poate in vreo 5-10 ani.  

  8. Anonim spunea...

    Partea cu haine de marca am observat-o si eu. De unde au parintii bani sa le cumpere - nu imi explic... nu ma refer la bogatasi - majoritatea sunt cu haine de marca (macar o piesa vestimentara)... De la ei nu avem ce sa asteptam cu privire la imbracaminte - ei sunt o generatie aparte... si la 14-15 ani ce le poti pretinde? Ei vor sa iasa in evidenta, tocmai de aceea ii vezi cu cercei peste tot,freze stil papagal, tatuaje, unghii vopsite si sprancene pensate la baieti... cum ar iesi ei altfel din anonimat?  

  9. Anonim spunea...

    vacanta placuta :)  


 

Copyright Blogger Templates modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.