Alba Iulia

Alba Iulia nu incetează să mă uimească de fiecare dată când mă duc pe acolo. Mă uit la cetatea aceea din care s-a păstrat o bună parte şi mă gândesc de fiecare dată cât de mult ar fi de câştigat dacă ne-am da puţin osteneala şi am ridica acea cetate la standardul unui obiectiv turistic de vizitat cu adevărat.
Adică, să dispară gunoaiele care sunt atotputernice, să dispară ciulinii şi scaieţii crescuţi peste tot şi să apară ceva plăcuţe explicative cu ceea ce reprezintă acea cetate pentru oraş, cum s-a construit, mă rog, tot ce pun oamenii normali din ţările civilizate pe monumentele lor. Mă gândesc aici la Bastionul Pescarilor din Budapesta, care străjuieşe malul Dunării şi care e un punct de atracţie pentru turişti.
Oricum, ceva tot s-a făcut. Dar nu la cetate, ci la un pod. La podul din poza de mai jos, lângă Alba Iulia:

Pod Alba IUlia

Ce s-a facut? Arată jalnic, ar trebui schimbat/reconstruit. Deocamdată s-a facut asta:

Acces Interzis

Totuşi, e bine că suntem avertizaţi despre pericolul la care ne expunem...

2 comentarii:

  1. Anonim spunea...

    exact aşa scrie şi pe ascensorul din blocul meu! :)

    dar asta nu înseamnă că o să urc 7 etaje pe jos! :D

    pe vremea rsr se făceau şi unele lucruri de calitate! :)  

  2. miki spunea...

    bai, cine nu risca nu castiga, se stie! :)))  


 

Copyright Blogger Templates modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.