Pusca si cureaua lata...

Fiind invitat la o nunta, am plecat de acolo cu sentimentul ca parasesc o inmormantare. Desi mirii erau tineri. Pusca si cureaua lata, tineretea mi s-a dus cu anii sau Floare mandra trandafir - toate melodii triste, demoralizante, iti aduc aminte de moarte sau de cat de putine lucruri reusesti sa faci in viata pana mori. Toate astea in timp ce mananci (chestii cu grasime, cu mult colesterol) si bei. De obicei peste masura.
Vorbind de baut, una din fazele obligatorii ale oricarei nunti (si buna de pus pariuri cu prietenii) e momentul in care ies camasile din pantaloni si se descheie nasturii de la piept. Trei sau patru chiar. Combinatia de par de pe piept cu petele de transpiratie (sub brat sau pe spate - pata de pe spate, de dimensiuni mari, ia uneori forme ciudate, stimuleaza creativitatea si pune in incurcatura comentatorii artei postmoderne) e una din cele mai tari de vazut. Si, sigur, urmeaza momentul, strans legat de cel de mai sus, in care vocea devine cel mai bun argument, momentul in care are dreptate cel care striga cel mai tare si reuseste sa ii pupe pe toti barbatii din jurul lui. Iar daca nu reuseste sa ii pupe, macar sa ii imbratiseze.
In fine, nu se poate sari peste solistii de ocazie, cei care cred ca pot sa cante mai bine decat CD-ul sau formatia prezenta, asa ca o masa intreaga e obligata sa ii asculte cum behaie chestii neinteligible. La marea arta insa.
Distractie, ce mai...

13 comentarii:

  1. Anonim spunea...

    degeaba... live-ul e live! :)  

  2. Anonim spunea...

    bre, I FEEL U
    urăsc nunţile
    şi am la nunţi anul ăsta....  

  3. Anonim spunea...

    :))
    De aceea, pe cat posibil, evit nuntile.
    Am fost si in strainatate la nunti, insa nu se intampla precum la noi... stie fiecare sa se distreze, cu bun simt si in limita decentei.  

  4. Anonim spunea...

    de obicei caut sa evit nuntile mai ales alea gen taraf tv inmormantarile nu neaparat ca la romani ii asa sau pe dincolo dar pur si simplu nu imi plac mai ales la inmormantari cand 3 babe bocesc frate imi vine sa le arunc in gropa  

  5. Anonim spunea...

    Si peste cat timp vei fi si tu in centrul atentei :)? Si cand ii vezi ca se despoaie nu vei putea pleca, pt. ca va fi nunta ta... Dar trece repede...zboara :)  

  6. Un om...normal spunea...

    @fanita: ai dreptate, dar nu prea vroiam sa am parte de asemenea 'live'
    @micu'tzu: nici eu nu ma duc de palcere la nunti. Cred ca au fost doar cateva unde m-am dus pentru ca intr-adevar am vrut. In rest, a trebuit.
    @misterious: nu am fost la nunti decat in RO, dar am auzit ca dincolo sunt diferite.
    @!nv3rt: da, nu-i de ajuns ca e nasol si trist, se mai dau si ele in spectacol.  

  7. Un om...normal spunea...

    @Diana: m-am casatorit sambata trecuta, dar nu am facut nunta. Doar starea civila si o masa cu familia. Iar sambata care tocmai a trecut, am inchiriat un club si am facut chef cu colegii de munca. A fost super, a iesit foarte bine, dara bataie de cap si fara complicatii. In fond, ma casatoresc pentru mine, nu fac nunta pentru altii :)  

  8. Anonim spunea...

    Te felicit pentru alegerea facuta!  

  9. Anonim spunea...

    felicitări adi! ;)

    casă de piatră!

    de ce să nu faci nuntă? e mişto! o ocazie pentru nemauri să se vadă şi ca să contribuie cu fonduri mai mult sau mai puţin substanţiablile la bunăstarea proaspetei familii!

    de asemena e şi un prilej bun pentru ca rudele mirelui să se cunoască cu rudele miresei! cine ştie ce poate ieşi! ;)

    eu majoritatea verişorilor mi i-am cunoscut la nunţi! şi încă păstrez legătura cu ei pe chat! :)  

  10. miki spunea...

    eu am o rochie care face pete de transpiratie pe fund. cu urmele fundului. :D acum problema e ca eu nu mi-am dat seama de asta, neavand ochi la fund, decat atunci cand cineva mi-a sugerat sa mai stau putin jos, sa ma mai racoresc. "nuuu!!! cum sa stau?!?!" sunt genul care nu se desprinde de ringul de dans cu una, cu doua, asa ca omul a trebui sa imi descrie exact ce se intampla cu rochia mea. damn, si este o rochie asa de frumoasaaaaaaa... chiar as vrea sa o mai port, dar nu sacrific eu dansul!  

  11. Un om...normal spunea...

    @fanita: asa am hotarat ca nu facem nunta. Cadouri am primit oricum, dar asa ni s-a parut noua mai comod si mai elegant, fara nunta.
    @miki: haha, faina chestia cu rochia. Macar e scurta si mulata?  

  12. miki spunea...

    e midi si mulata, adica deasupra genunchilor, dar are o taietura destul de adanca, direct catre petele alea de transpiratie :))  

  13. Anonim spunea...

    Viata-i scurta fratilor ...eu am 54 de ani si a inceput sa-mi para rau nu de ce am facut ...ci de ce nu am facut ..ca daca fac acum e cu sute de perdele si pana le pui...iti trece chefu...!Mergeti si la nunti..bani sa aveti..!Dar nu uitati ca tre sa canti ,sa joci (Ma rog chiar sa dansezi ..!)si sa bei...si daca se poate strange in brate o mandrulita nu ezita ca ...o sa-ti para rau si ..viitorul il ai in fata...de multe ori asa aproape...Dom'le tot ce faci e sa stii numai tu si sa nu vii nedormit tare ca poti vorbi prin somn si stiti vorba aia veche:"Nevasta asculta"...fii barbat si acasa .!  


 

Copyright Blogger Templates modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.