Traim in Baia mica

Recent au aparut in orasul meu natal (Baia Mare) niste afise ale unor candidati la primarie care au urmatorul text: De ce traim in Baia mica? Pentru ca... si apoi ni se dau o gramada de argumente: avem un oras murdar, avem un oras poluat, avem un oras care cu are tineri, avem un oras prost gospodarit, si altele de acest gen. Partea trista este ca acest partid a avut majoritatea in consiliul local in acesti din urma 4 ani. Atunci nu s-au dat seama ca traim/traiesc in Baia mica. Atunci orasul era curat, era plin de tineri, nu era poluare, curgeayu rauri de lapte si miere. Initiativele pentru oras au fost sublime, dar au lipsit cu desavarsire in acesti ani. S-a mai facut ceva pe ici-colo, dar numai carpeli. Nici un proiect serios.
Basescu zicea (tot in campanie electorala) ca are niste tepe pregatite in Piata Victoriei (cred ca bine tin minte). Eu le-am vazut pe acestea. Nu sunt prea high-tech, dar merg pentru provincie.

IMG_6013

Maine pun si o poza cu afisul electoral.

7 comentarii:

  1. Anonim spunea...

    :)) Am ras teribil cand am vazut afisele.
    Ce sa mai zici... atata le poate mintea.  

  2. Anonim spunea...

    problema voastră nu cu afişele sau cu demagogia e.

    problema e că acolo la voi, toţi se cunosc între ei şi fiecare abia aşteaptă să fie ales ca să poată fura cât mai mult.  

  3. Un om...normal spunea...

    @Misterious: E jenant, totusi, sa pretinzi ca nu ai vazut nimic timp de 4 ani.
    @Fanita: Toti se cunosc, e adevarat, si toti se sustin. Corb la corb...  

  4. Anonim spunea...

    Sa vezi gainariile dracului in toata tara, cu ocazia alegerilor astea electorale. Vai, vai ! :(  

  5. alpha spunea...

    eu locuiesc in baia mare..si nu mi se pare deloc a fi un oras murdar si plin de gropi. baia mare e chiar un oras frumos in care s-au bagat multi bani, s-au amenajat parcuri si ..sa nu uit de parterele blocurilor care toate sunt amenajate ca magazine, banci..etc. Baia Mare s-a transformat datorita primarului nostru intr-un oras care traieste din servicii si nu din minerit sau industrii (ca odinioara).  

  6. Anonim spunea...

    @alpha

    :)) hahahahah!

    hai că asta a fost chiar tare! eşti rudă cu edilul sau pe ce lume trăieşti?

    ce ai scris tu se aseamănă cu faza aia: "pe vremea lui băsescu e mai bine decât pe vremea lui iliescu pentru că: mi-am luat laptop, mi-am luat garsonieră..."


    1)tu chiar crezi că baia mare s-a transformat datorită primarului într-un oraş ce trăieşte din servicii şi comerţ?

    2)tu crezi că se poate trăi la infinit din servicii şi comerţ, fară producţie? :P  

  7. Un om...normal spunea...

    @alpha: intr-adevar, orasul nu este atat de plin de gropi si de mizerabil pe cat lasa afisele sa se inteleaga. Tocmai asta ma revolta, faptul ca gropile, mizeriile si rahaturile (atatea cate sunt) nu au fost vazute timp de 4 ani si au aparut brusc acum.
    @fanita: orasul se transforma vrand-nevrand. Din pacate nu intotdeauna atat de repede pe cat ne dorim. Si...da, cred ca un oras are nevoie si de altceva, in afara serviciilor. Mai ales ca Baia MAre nu este un oras turistic, nu are prea multe de oferit. Asa ca trebuie sa se bazeze si pe ceva productie. Si pe investitii.  


 

Copyright Blogger Templates modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.