Ne spalam rufele in familie

Asta ar trebui sa fie deviza unui om civilizat. O parte a romanilor, insa, isi spala rufele intr-o familie mare de tot, constituita din toti telespectatorii unui anume canal de televiziune.
Se pare ca apetitul romanilor pentru reality show poate fi intrecut doar de stirile de la ora 17. Si alea, tot un fel de reality show.
In momentele in care caut ceva de urmarit la TV, aproape toate canalele imi ofera acest gen de divertisment. Plecand de la premisa ca emisiunile nu sunt regizate (presupun si eu, nu afirm cu certitudine), mi se pare absolut penibil sa iti expui problemele in public in maniera in care se face la Tradati in dragoste, spre exemplu. Nu spun ca televiziunea care produce formatul ar fi de blamat, ci faptul ca o emisiune ca aceea este inca ceruta, face inca audienta si chiar are un public constant.
Nora pentru mama constitutie de asemenea un loc unde se aduna mizerii peste mizerii, un loc al barfei organizate, al jegului si al inculturii, ambele cu scopul de a substitui emisiunea lui Cupidon.
In sfarsit, murdaria apare literalmente pe micul ecran odata cu inceperea emisiunii Curat murdar. Jegul si dezordinea sunt subiectele emisiunii. Initiativa este laudabila din partea televiziunii (vine si le face curat in casa), dar nu pot intelege cum se face ca familiile acelea au tupeul sa isi arate casele cocinile la TV.
Urmeaza apoi emisiunile in care oameniif ac tot felul de dezvaluiri, se plang de tot felul de esecuri si de suferinte in dragoste. Am vazut recent pe National TV un titlu care mi-a atras atentia prin modul in care era scris: Barbata-miu m-a lasat cu 5 copii si a plecat cu amanta. Din cate stiu eu, se zice corect Barbatul meu ori barbatu-meu. Nu vorbesc aici de gluma de televiziune numita OTV si de categoria lor de telespectatori, ci de televiziuni adevarate, sau care au pretentia de a se numi televiziuni serioase. Acestea, din pacate, par a promova din ce in ce mai des incultura, prostia si mahalaua expusa pe taraba.

2 comentarii:

  1. Anonim spunea...

    multa lume a zis ca sunt regizate asa ca nu stiu ce sa cred. probabil producatorii le dau unele indicatii. in orice caz e grav.
    daca oamenii se umilesc pe gratis, eu nu vad scopul, ca niciodata nu rezolva nimik sau nu ajung la o concluzie in emisiunile astea.
    daca le umilesc pe bani e si mai trist pentru ca apar la tv in cele mai jenante ipostaze (certuri, mizerie in casa, incelat) doar ca sa ia cateva sute de euro si nu ii intereseaza reputatia lor, faptul ca ii vede toata lumea in "splendoarea" lor.  

  2. Anonim spunea...

    din cate am mai citit si eu, emisiunea Curat-murdar plateste sarmanilor in cauza 300 de Euro... iar daca esti atent apar in quveta mucuri proaspete(probabil de la echipa de filmare puse sa para mai mare jegul), in fiecare emisiune ni se arata ceva lenjerie intima...personal cred ca e facatorie, adica este imposibil ca niste oameni sa traiasca in asemenea conditii mizere si sa si arate asta sa se laude...
    Cu privire la Tradati in dragoste... imi place la Carcotasi cand au pamflet pe tema emisiunii cu pricina, cand merge "cameramanul ascuns" si ii incurca pe cei urmariti...
    Mai este Test de fidelitate la inceputul careia suntem avertizati ca sunt personaje fictive...
    Ce sa mai zic de schimb de mame! acolo cica doamnele nu se intalnesc pana la sfarsitul saptamanii de schimb...dar am observat ca fiecare pleaca spre casa celeilalte cu o masina si CULMEA fiecare ajunge cu masina celeilate...  


 

Copyright Blogger Templates modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.