Cum ne vindem serviciile

Incepand de la turism pana la orice servicii oferite, in majoritatea cazurilor apare si o portie de nervi, frustrare sau revolta care vin la pachet.
Ultima treaba este accidentul de tren din acest week-end, in care o persoana si-a pierdut viata. Reactia unui oficial CFR e naucitoare: in caz de deces al pasagerilor într-un accident de tren, despagubirile sunt suportate de operatorul feroviar, la fel ca în cazul bagajelor. Adica omul si bagajul sunt pusi pe acelasi plan. Poate doar pretul difera, omul fiind mai scump. Sigur ca, teoretic, este corect ce a spus omul, dar formularea lasa de dorit. Cinismul (probabil involuntar) este cel care razbate din declaratie. In caz de deces al pasagerilor într-un accident de tren, despagubirile sunt suportate de operatorul feroviar. Atat. Apoi ar fi trebuit sa urmeze alte chestii, iar apoi cei care si-au pierdut bagajele ar fi trebuit sa fie consolati, spunandu-li-se ca vor fi despagubiti tot de companie. E important pentru orice companie cum gestioneaza un astfel de eveniment. Ca oricum CFR are o imagine destul de nefavorabila, nu mai trebuie sa se mai adauge inca o bulina neagra.

1 comentarii:

  1. miki spunea...

    hai ma... iti dai seama ca ala era un biet ceferist impins in fata camerelor. u prea stia el ce i se intampla si chiar daca ar fi stiut, probabil ca nu ar fi fost in stare sa formuleze altfel. iar ca el sunt cei mai multi, deci sa nu ne consumam. zen. :)  


 

Copyright Blogger Templates modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.