Figuri de ceara

Dupa o saptamana destul de incarcata (delegatie+lucru la birou), mi-am permis azi o zi libera in care am dormit pana cand am vrut si apoi mi-am facut program de voie (adica am voie sa imi rezolv cateva probleme personale).
De asemenea, am fost la o expozitie de figuri de ceara, deschisa in Baia Mare cu exponate ale Muzeului Figurilor de Ceara din Sankt Petersburg. Nu sunt foarte multe exponate, dar e OK, mai ales ca inca nu am ajuns la Sankt Petersburg :)
Am facut cateva poze, pe care va invit sa le vedeti:

Darth Vader Tarul Nicolae al II-lea Master Yoda Puss in boots
Osama ben Laden Nikita Hrusciov Bill Gates Alien
Vladimir Putin Ave Caesar Chewie Fidel Castro
Harry Potter Grup Osama Cina cea de taina

3 comentarii:

  1. Anonim spunea...

    Unde e expozitia?  

  2. Un om...normal spunea...

    Muzeul de Etnografie (langa Parcul Municipal), Baia Mare. Intrarea e 3 lei, iar fotografiatul e ceva in plus.  

  3. miki spunea...

    heeei, ce interesant!!! o sa ii intreb pe ai nostri daca au facut stire acolo. ma surprinde mereu cand chestiile astea inovatoare nu se intampla in bucuresti. egoism de capitala, stiu :))  


 

Copyright Blogger Templates modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.