Din concediu

M-am întors în sfârșit din concediu, după două săptămâni în Franța, una în Tunisia și câteva zile prin țară, sunt acasă, pregătit să încep lucrul cu forțe noi. Și proaspete.
Mi-a plăcut concediul, Tunisia e o țară frumoasă, deși săracă, dar turismul la ei e dezvoltat. Frumos, nu prea curat, dar acceptabil, hotelul bun, iar regimul de all inclusive este recomandabil.
Câteva poze din Tunisia:

DSCF2480     DSCF2049   DSCF2577
DSCF2553     DSCF2495   DSCF2547
DSCF2344       DSCF2659      DSCF2347

6 comentarii:

  1. DeBlog spunea...

    Asa e cand te respecti... altii incep scoala, serviciul etc., iar tu vii din concediu.
    Spor la treaba in continuare  

  2. dee_dee spunea...

    Incepe sa imi para rau ca am ales Croatia in locul Tunisiei... dar mai este o vara si la anul ;)  

  3. mister1ous spunea...

    Cum se numeste hotelul?  

  4. mister1ous spunea...

    Cum se numeste hotelul?  

  5. fanitza spunea...

    frumoase zone! bine ai revenit printre noi!  

  6. Un om...normal spunea...

    @DeBlog - și eu încep lucrul imediat. Acum profit de ultimul week-end liber :)
    @dee_dee - Croatia este foarte faina, am un coleg care s-a dus acolo, probabil ca o sa merg la anul.
    @Misterious - Hotelul se numeste Riadh Palms și este în stațiunea Sousse.
    @fanitza - multumesc!  


 

Copyright Blogger Templates modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.