Aglomeratie. Din nou.

Speram ca nebunia Craciunului sa isi fi pus amprenta (negativ vorbind) asupra amatorilor de shopping la gramada. Nu e bine sa doresti raul nimanui, dar speram ca cei care vin la magazine sa isi infunde cosul cu de toate doar "pentru ca e sarbatoare si asa trebuie" sa fi luat o pauza, descurajati poate de gandul ca vor gasi o groaza de lume la magazine.
Asi, ti-ai gasit! Am fost si eu astazi, ca tot omul, sa completez proviziile de revelion cu una-alta. Din nou hipermarket-ul din Baia Mare (doar la unul am fost) gemea de lume. Care cumpara orice, incepand de la cozonac pana la sampanie (de fapt vin spumant). Cu lada! Ma uitam la cele cateva articole din cosul meu, si, brusc, cosul mi se parea prea mare, iar eu ma simteam prea mic pentru importanta momentului. "Pai, imediat e Revelionul!" ma imboldea "prietenul" cu cornite si trident, "cumpara si tu mai multe chestii!". pana la urma am rezistat. Doar nu aveam nevoie. Si apoi, insemna sa intru in categoria celor pomeniti mai sus.
Apoi, m-am dus la patinoarul amenajat in centrul (vechi al) orasului. Sia colo era lume, dar acolo mi-a placut. M-as fi plictisit singur...



Atata poate telefonul mobil.

0 comentarii:


 

Copyright Blogger Templates modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.