Programe TV


Televizorul tampeste. Si intre ani, la fel ca si in fiecare zi. Privind la oferta posturilor TV, nu se poate sa nu iti tresalte inima de bucurie la vederea si la auzul numelor "sonore" pe care ni le-au propus intre ani. Guta, Adrian Minune (de Vito sau cum si-o mai fi spunand), regina neincoronata a muzicii lautaresti si alte asemenea exemplare.
Ma eludeaza in primul rand sensul expresiei "Made in Romani-a" de la PROTV. Adica, nu ma eludeaza, dar vreau sa cred ca nu este ceea ce cred eu ca vrea sa spuna. Ca eu a pretind a nu fi asa a nu fi reprezentat de aceasta expresie.
Cat am apucat sa vad din programele altor posturi (in 1 si 2 ianuarie), se presupune a fi 'best of', adica cele mai bune momente. Care insa mi-au adus mancarea inapoi in gat. Manele aici, show de doi bani in cealalta parte, cu un prezentator care vrea sa intre in Cartea Recordurilor ca prezentant al x-lea Revelion la rand, poantre rasuflate, fustite scurte si cururi/tate la vedere - astea au fost ingredientele unui Revelion cu adevarat reusit.
Am intrebat oameni care au stat la TV despre alte posturi. Se pare ca posturile straine fie au dat filme de buna calitate non-stop (posturile nemtesti in special), fie au facut show, dar de bun gust (italienii si ungurii).
Partea buna stiti care e? Ca toate televiziunile se lauda cu locul 1 la AUDIENTE. Pai, fiecare televiziune isi face un top al ei, in care sa iasa pe primul loc? Mai mult, Antena 1 a plusat zicand ceva de genul "audienta x, la mare distanta de urmatorul clasat"! Adica, nu doar ca am fost cei mai buni, dar v-am tras-o de nu stiti ce v-a lovit, fraierilor! Numai ca fraierii in cazul asta au fost, din pacate, telespectatorii.


Ne era dor de el


Era mai buna in Playboy...

3 comentarii:

  1. Anonim spunea...

    eu n-am inteles prea bine ce vrea sa zica prin expresia "Made in Romani-a"  

  2. Anonim spunea...

    am urmarit si eu emisiunea inainte sa plec la revelionul meu ratat. anda adam zici ca a venit de la aerobic din anii `80 si pun pariu ca bretonul ei e antiglont. o impresie buna mi`au facut maruta si andra, un cuplu frumos. andra are o voce foarte buna, le`a dat clasa la toate alta invitate acolo. adela popescu a fost oribila!  

  3. Un om...normal spunea...

    @betivu: Eu cred (si de aceea spuneam ca sper sa nu fie adevarat) ca Romani-a trebuia de fapt citit fara "a" din coada.
    @maddy: Asta cu costumul de aerobic e buna de tot...era mai haios sa fie roz si de supra. Maruta si Andra, nu mi-i inchipuiam cum arata impreuna, dar au fost "profi" amandoi. Cat despre Andra, se vede ca are voce si poate canta si live. Adela Popescu a fost invitata doar pt ca joaca in ceva telenovela la ACASA TV. Trebuia sa fie "in familie"?  


 

Copyright Blogger Templates modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.