Leapsa

Am primit de la Olix leapsa de mai jos:

1. Ia cartea care este cea mai aproape de tine.
2. Deschide-o la pagina 123.
3. Găseşte a 5-a propoziţie/frază.
4. Postează pe blog textul următoarelor 4 propoziţii/fraze cu aceste instrucţiuni.
5. Nu îndrăzni să scotoceşti prin rafturi după cartea aceea foarte deosebită sau “intelectuală”.
6. Dă leapşa mai departe la alţi 6 prieteni.

Zis si facut.
Luat cartea - checked.
Deschis cartea - checked.
Gasit fraza - checked.

Iata continuarea:

Cei executati erau laudati, injurati, dispretuiti, trasi la raspundere, manjiti cu noroi. Unii ii plangeau, altii se indoiau de ei, toata confuzia fiind intretinuta si complicata de departarea la care se aflau. Darr poate ca Armaghedonul nu era atat de departe cum credeau ei. Paturile tinerilor din Anglia erau goale pentru ca toti plecasera la razboi.
Textul este din "Calea cea lunga", scrisa de Sebastian Barry. O carte destul de buna, dar nu mi-a placut in mod special.

Acum trebuie sa dau leapsa mai departe. Ar fi Maddy, InnOcente si Vorbaretu.

P.S. Deschide cartea la pagina 123? Astea sunt carti intelectuale, cu multe pagini. Dau dureri de cap la oamenii care le citeste.

3 comentarii:

  1. IT Psihoterapia spunea...

    mi-ai facut-o!...nu se poate un rezumat al celor citite :)
    in fine, tu ai vrut-o, uite-aici:

    La prima vedere poate parea ca o astfel de observatie nu se aplica evaluarii infractorilor sexuali, existand putine posibilitati ca acestia sa-si arate interesul sexual in penitenciar. De altfel, s-ar putea argumenta ca unul din acestia, condamnat pt predispozitia pt infractiunea sexuala, este putin probabil ca isi va schimba sau isi va suprima inclinatiile sexuale deoarece se afla intr-un nou mediu. Este surprinzator de cata ingeniozitate dau dovada infractorii in sustinerea propriului lor interes sexual. Iata cateva ex: pedofilul care sustine ca nu-l mai interesaza copiii, dar care colectioneaza in continuare reviste pt copii; "tragatorul cu ochiul", privitorul ascuns (voyorul, n.m.)doreste un serviciu la receptie(primirea noilor detinuti)...si ma opresc ca sunt 4 fraze...si numai de pedofili n-am eu chef acum...
    Psihologie penitenciara, dr Gheorghe Florian, Ed. Oscar Print, Bucuresti, 2001
    Am furat-o de data asta... :))  

  2. Anonim spunea...

    Eu am DEX-ul lângă mine. Cred că nu se pune :p  

  3. IT Psihoterapia spunea...

    ba da...e chiar interesant! Hai, succes..sa vedem ce iese...si sa nu uitam sa-i cerem parerea lui radescu...un expert in domeniu... ;)
    lui i-ai dat o leapsa? :))  


 

Copyright Blogger Templates modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.