Seriale

Cred că cea mai tare chestie la urmărirea unui serial este să îl prinzi pe undeva pe la mijloc, de preferință pe la episodul 10 din seria a doua, și să începi să te uiți la el, întrebând telespectatorii fideli ce s-a întâmplat până atunci și numele fiecărui personaj, precum și rolul lui/ei în acțiune. Întrebări de genul ăsta cine-i? sau de ce-i tipa cu ăla, că înainte era cu celălalt reușesc să irite pe toți din jur și să te facă cea mai iubită persoană pe timpul episodului respectiv.

Asta am reușit să devin cea mai populară persoană ieri, când jumătatea mea și-a pus un episod din Anatomia lui Grey, ultimul sezon. Am stresat-o jumătate din episod cu întrebări, iar cealaltă jumătate m-am uitat fără să înțeleg nimic. După care m-am uitat pe net, mi-am făcut un update retroactiv privind serialul și apoi am reluat episodul. Mă declar fan și voi urmări episoadele de acum înainte pe măsură ce apar. Olix știe el ce știe când spune că e bun filmul :)

La fel am făcut și cu Lost, dar nu m-a prins atât de tare serialul, cu excepția ultimelor episoade. Iar Prison Break nu mă pasionează deloc..

6 comentarii:

  1. OLiX spunea...

    e bun, dar trebuie vazut de la primul episod !! nu de la ultimul :))  

  2. Un om...normal spunea...

    Păi am recuperat, am văzut episoadele şi mai am şi azi de văzut. Şi chiar îmi place.  

  3. Anonim spunea...

    singurul la care as mai avea rabdare sa ma uit este supernatural! dar nici la ala nu ma mai uit! :)  

  4. Anonim spunea...

    Şi nevasta-mea face la fel
    şi mă stresează îngrozitor  

  5. Anonim spunea...

    adi, ai grija sa nu ajungi sa-ti perzi vremea si cu serialele de pe Acasa :)  

  6. Un om...normal spunea...

    Dacă încep şi cu alea, mă cer jos dintre cei cu pretenţii :)  


 

Copyright Blogger Templates modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.