Din concediu

M-am întors în sfârșit din concediu, după două săptămâni în Franța, una în Tunisia și câteva zile prin țară, sunt acasă, pregătit să încep lucrul cu forțe noi. Și proaspete.
Mi-a plăcut concediul, Tunisia e o țară frumoasă, deși săracă, dar turismul la ei e dezvoltat. Frumos, nu prea curat, dar acceptabil, hotelul bun, iar regimul de all inclusive este recomandabil.
Câteva poze din Tunisia:

DSCF2480     DSCF2049   DSCF2577
DSCF2553     DSCF2495   DSCF2547
DSCF2344       DSCF2659      DSCF2347

6 comentarii:

  1. Anonim spunea...

    Asa e cand te respecti... altii incep scoala, serviciul etc., iar tu vii din concediu.
    Spor la treaba in continuare  

  2. Anonim spunea...

    Incepe sa imi para rau ca am ales Croatia in locul Tunisiei... dar mai este o vara si la anul ;)  

  3. Anonim spunea...

    Cum se numeste hotelul?  

  4. Anonim spunea...

    Cum se numeste hotelul?  

  5. Anonim spunea...

    frumoase zone! bine ai revenit printre noi!  

  6. Un om...normal spunea...

    @DeBlog - și eu încep lucrul imediat. Acum profit de ultimul week-end liber :)
    @dee_dee - Croatia este foarte faina, am un coleg care s-a dus acolo, probabil ca o sa merg la anul.
    @Misterious - Hotelul se numeste Riadh Palms și este în stațiunea Sousse.
    @fanitza - multumesc!  


 

Copyright Blogger Templates modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.