Blocam strada...

Ieri, ma pun si eu ca tot omul sa mananc, impreuna cu famila, ca doar era masa de Craciun. si tot ca romanul, televizorul merge in timpul mesei, ca, de, nu ne e de ajuns conversatia noastra... Dau pe Realitatea TV si ma opresc cu imbucatura in gat (caltabosul ala...bleah!) cand vad ce li se intampla oamenilor din Voluntari. Sa nu ai curent in seara de ajun e ca si cum ai avea brad, dar nu ai avea globuri sa il impodobesti, astfel ca bradul de Craciun devine inutil. Asa si cu voluntar(i)enii :) Sunt total de acord cu faptul ca oamenii erau disperati si ca nu aveau nici o vina in situatia asta.
Revolta mea insa a crescut direct proportional cu sirul de masini care se forma si cu indiferenta jandarmilor. Din cate imi aduc eu aminte, se discuta odata la TV si se zicea ca e ILEGAL sa blochezi un drum national, ca te poate aresta pentru acest lucru. De ce nu au luat masuri autoritatile pentru ca sa se circule normal. pe principiul "sa moara si capra vecinului", daca astia nu au facut un Craciun ca lumea, de ce l-ar avea soferii care se indreptau spre casa? Eu platesc rovinieta si taxe de drum, din pretul benzinei, o parte merge tot inspre drumuri, si sa nu pot circula pe drumul pentru care am platit si eu? Asta mi se pare absolut revoltator.

0 comentarii:


 

Copyright Blogger Templates modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.