Ben10 sau obsesia consumerismului




Vorbeam ieri seara cu cateva colege de birou care (spre deosebire de mine) au copii, in varsta de 6-8 ani. Intrebam si eu, ca omul, daca le-a fost greu sa aduca Mosul copiilor cadouri. Nuuuu, a fost raspunsul unanim. Ne-am scos lejer, am luat BEN10.
HA? Ce e Ben10, sau Ben-ten, dupa cum suna pe limba englezeasca? Mi-am marturisit ignoranta, am luat pozitia "ghiocel" (capul jos, privirea pe varfuri) si apoi am primit explicatia: Cum, nu stii? E CHESTIA aia de pe Cartoon Network. Si atunci am avut impresia ca sunt prea batran fata de generatiile actuale. Imi aduc aminte ca ma bucuram la cate un week-end Scooby-Doo sau The Jetsons, iar Dexter's Lab erau cele mai tari desene pe care le vedeam. Dar nu stiu daca mi-as fi luat un Dexter sau un Scooby-Doo. imi erau de ajuns sa le vad la TV, nu simteam nevoia sa ii am pe birou, pe dulap si peste tot in casa. In schimb colectia Ben10 (caci e o colectie intreaga)este nu doar trendy, ci o chestie care te legitimeaza ca si copil de 6 - 11 ani din generatia McDonald's. Daca nu ai, nu existi. Din pacate.
Si astfel, un desen animat impune o moda. Nu conteaza ca ai bani sau nu, sau ca trebuie altceva, daca toti au la scoala Ben10, si copilul tau trebuie sa aiba. Altfel, nu este primit la joaca. Si cum sa nu ceara la Mosu'? Ca el tot timpul poate aduce cadoul dorit.
Am atasat o captura de pe Cartoon Network, privind Ben10. Va rog sa urmariti story-ul, care e extrem de complex :))

1 comentarii:

  1. Anonim spunea...
    Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

 

Copyright Blogger Templates modified and converted to Blogger Beta by Blogcrowds.